Thursday, May 22nd, 2008

EMO – sau copiii ratati!

In ultima vreme.. deja au inceput sa circule stirile pe net cu sinucideri .. MUUUULTEE .. hai sa luam la rand cateva din ele:

* S-a sinucis la 12 ani
* S-a sinucis pentru ca nu avea voie sa asculte rock(14 ani)
* S-a sinucis pentru nota 4 (12 ani)
* ‘Cand sunt deprimat, ma tai!’ (taie`te, taia`te`ai gatu`. tot 12 ani)
* O fat? de 12 ani, adept? a curentului Emo, s-a sinucis!

Si una care mie mi`a placut extraordinar de mult si mi`am dat seama ca sunt extraordinar de multi idioti pe lumea asta, a fost la PRO TV:

* Destine înl?n?uite sinistru! Doi tineri s-au sinucis, iar al?i doi sunt în agonie

Deci e criminal, sa vezi ca una se sinucide ca asa a facut gagicasu` si inca doi vor sa o faca (dar sunt prea prosti sa reuseasca) pentru ca`i cunoasteau. Niste idioti, cretini, EMO! Frate, s`a prostit lumea in ultimu` hal. O sa ajunga sa se infiinteze un clan gen KKK (Ku Klux Klan – rasisti) da` numa sa fie pentru EMO. Da` astia sa nu`i hartuiasca, astia sa le ofere modalitati mai noi de a se sinucide laughing ca daca i`ar omora, le`ar face un bine. Astia doar sa vina cu idei. M`as cracana de ras laughing
N`ai cum sa te omori ca iei nota 4 sau ca n`ai voie sa asculti rock. E o prostie. Te omori ca esti idiot si ca altceva nu esti in stare sa faci. Niste ratati. E bine macar ca aia si`a luat singura lumanari si n`au mai fost nevoiti ai ei sa mai cheltuie bani laughing Din punctul meu de vedere, daca atat te duce capu`, omoara`te. MAI MULTA MANCARE PENTRU NOI laughing N`ai cu cine dom`le, n`ai cu cine. laughing Si stiti ce e si mai rau, n`au gustat din placerile vietii. Nu stiu ce`i aia sa li se suga pula, sa futa, sa dea limbi. NISTE RATATI! laughing


Category: Blog / Laif
Daca ti`a placut acest post, poti sa te abonezi si sa primesti noutatile pe mail. Baga mailu` mai jos!


Sau pe TWITTER. Click pe buton: Follow LaNebuni on Twitter

94 Responses

May 22, 2008

total de`acord peace sign


May 22, 2008

yo mamma!
nu esti tru deloc crying

lasand gluma la o parte…
tu crezi ca sunt ratati ? !?( din moment ce ai pus si langa in paranteza varsta lor).
sunt copii cu grave probleme psihice. emo vine de la emotional.
copiii de genul asta trebuie ajutati, nu aratati cu degetul..

daca u crezi ca lumea e roz si si fiecare face ce vrea cu deplin discernamant, te inseli… happy


May 22, 2008

@ romeo fantastic: eu la 12 ani ma jucam fotbal, miuta, 21 in fata blocului cu baietii. nu`mi taiam venele si nu eram EMO! viata e cum ti`o faci. ma pish pe ei de ratati emo. sincer happy si crede`ma ca la noi.. nu mai vine de la emotional. la noi e o moda sa fii emo, sa fii “tru”. happy


May 22, 2008

deci u crezi ca e un comportament normal sa ai dorinte sinucigase, ba kiar sa le duci la bun sfarsit, nu?
iar cei care urmeaza moda poate au figuri, sau poate au probleme emotionale si se regasesc in acest “trend”. dar nu e normal dpdv psihic sa ajungi la solutii extreme de genul asta, indiferent care e motivul care te indreapta spre a fi un emo.


May 22, 2008

pentru ei, e normal. “asa le cere credinta” laughing


May 22, 2008

da.. si scoobie doo cata tarie de caracter si cat curaj a avut de a trecut prin toate aventurile cu monstrii si cu creaturile supranaturale… laughing


May 22, 2008

ce comparatie de cacat ai facut happy ma jur. scuza`ma ca`ti spun.. da` nu te duce capu` prea mult daca ai facut chestia asta happy acum serios. nu cred ca scooby doo a facut vreun copil sa plece sa alerge dupa monstrii .. sau sa se omoare.


May 22, 2008

laughing
dar nu era o comparatie laughing
era o ironie fatza de varsta judecatii pe care o ai vizavi de probleme reale ale vietii… laughing


May 22, 2008
whatever

Nu te supara, da’ ce legatura e intre tipa care s-a sinucis pentru ca ii murise prietenul si emo? Sau intre copilul care nu avea voie sa asculte rock si emo? Sau intre cel care a luat 4 si emo? Nu oricine e minor si se sinucide e emo. happy


May 22, 2008

aha.. deci tu vezi sinuciderile ca o problema reala a vieti? laughing pe mine ma doare`n pula cine se sinucide.. si de ce. sunt copii ratati, care n`au ce face si vor sa fie tru. de ce n`ai auzit un manelist ca se sinucide? sau un rocker? sau un houser? tu crezi ca emo sunt singurii copii cu probleme? nu, ei sunt singurii ratati care intra in cercul EMO si eu vad adevarata valoare a vieti. Sunt niste ratati. sa ma sinucid ca ma cert cu tata? sau cu mama? sau ca iau 4 la scoala? sau ca nu ma lasa sa ascult un gen de muzica? ma fut, fac ce vreau. d`aia am personalitatea mea, si d`aia am o minte si 22 de ani in spate. stai tu si te gandeste`te la “problemele vietii” eu caut rezolvare la ale mele happy


May 22, 2008

@ whatever: nu s`a sinucis ca i`a murit prietenu. s`a sinucis pentru ca s`a sinucis si el happy nu ai cum sa te sinucizi pentru o prostie. si doar ca nu o zic aia in stiri.. nu inseamna ca nu sunt happy


May 22, 2008

nu-ti trebuie o analiza profunda a vietii ca sa le vezi. si da, sinuciderile in randul minorilor sunt o problema a vietii. si chiar daca nu crezi e si reala.


May 22, 2008

@ romeo fantastic: bai cu ce afecteaza pe tine faptul ca aia se sinucid? problemele sunt alea care te afecteaza pe tine. mie mi se rupe. ti`am zis si in post happy


May 22, 2008

poi daca ti se rupe, de ce l-ai mai scris?
nu ma afecteaza direct, ca nu ma duc sa le spun poezii sa adoarma, dar ca sa ma mentin cu picioarele pe pamant, trebuie sa ma uit si in stanga si in dreapta.
si..conditia sociala in romania nu e ideala, dar asta nu inseamna ca mai ushor este sa inchizi ochii.


May 22, 2008

am scris eu undeva in post ca imi pasa de ce fac ai? nu.. am scris ca mi se rupe… si ca sunt ratati. e foarte usor sa inchizi ochii. cel putin in cazu` meu. ti`am zis … nu am de ce sa`mi pese de ei. nu`mi pasa decat de mine, pentru ca nimeni nu ridica un deget pt tine. asa ca trebuie sa ti le ridici singur. si tu ar trebuii sa te gandesti la chestia asta happy


May 22, 2008

asta depinde de fiecare in parte.. tu iti gasesti bucuriile si multumirile in ale tale.. eu in ale mele.. si, de multe ori sunt diferite. si nu trebuie sa ridice toata lumea degete pt tine ( suna ciudat, dar nu asta e scopu laughing ), e indeajuns sa ridice cineva o mana.
happy


May 22, 2008
whatever

Pai din pozele pe care nenii din presa au fost atat de draguti incat sa le publice, nu pareau catusi de putin emo. Si in plus, la cat de tare prinde vanatoarea de emo in ultimul timp, crede-ma ca ar fi scris doar in titlu de 15 ori ca sinucigasii apartineau respectivului curent. Fata de 12 ani a fost prima emo kida din Romania care s-a sinucis. In rest, se mai sinucid si rockeri, manelisti, houseri si Beethoven lovers.

Apropo, exista niste treburi, foarte dragalase ele asa, care se numesc stereotipuri. winking


May 22, 2008
1 emo :)

@bogdan: eu cred ca tu esti un emo si vrei sa iti ascunzi frustrarile si tristetile pe net. eu cred ca te renegi si ca ai tendinte sinucigase.. rolling eyes
cred ca ti-e rusine cu ceea ce esti.. si totodata cred ca esti urat.. happy


May 22, 2008
1 emo :)

sa nu-ti mai bati joc de expresia cu “true”, ca eu cred ca habar nu ai ce semnifica…


May 22, 2008

rolling on the floor ma doare maxilarul…


May 22, 2008

parerea mea sincera: sa traiasca emo mult si bine ! … who the **** cares ?


May 22, 2008

Cei EMO sunt niste ratati ! ! ! winkingpeace sign


May 22, 2008

@ 1 emo: draga, un emo, ca ti`am vazut si mailu` , asa ca iti pot spune, draga zombie happy am poze cu mine la sectiunea DESPRE MINE .. unde poti vedea cat de urat sunt happy si da.. am niste frustrari in mine, de`mi vine sa ma duc sa ma cac laughing. tu chiar crezi ce spui? mi se rupe mie de expresia “tru” si ce inseamna. ma pish pe tot ce tine de emo. in viziunea mea sunteti niste ratati cu complexe. iesiti in pula mea din cutie, si vedeti ca lumea are si culori. happy


May 22, 2008
monkey

bey…. nu stiu cum sa va zic, da a aparut pizza emo.. se taie singura rolling on the floor rolling on the floor


May 23, 2008
ciucinciu

nu au probleme emotionale, cum a zis cineva, doar sunt foarte plictisiti si cred ca e la moda sa fii deprimat si sa incerci sa te sinucizi, in legatura cu aspectul lor e doar un trend de rahat cum au manelistii cocalarii strutzii rockarii suparati divele minimalistii(minimanelistii) si restu


May 25, 2008

manelarii macar sunt stilati dar astia care sunt eomu cred ca sunt cea mai jegoasa si imputita natie de pe pamant , ei cica sunt oameni dar pana si animalele sunt mai destepte ca ei


May 29, 2008

Frate yo la 12 anu niki nu auzisem de asa ceva rolling on the floorrolling on the floor EmO waiting rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor


May 29, 2008

Frate yo la 12 anii nik
i nu auzisem de asa ceva rolling on the floorrolling on the floor EmO waiting rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor


May 29, 2008
emo girl

eu snt emo girl si care e problema dac noi suntem asa de ce va bagati voi k prosti i love strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove strucklove struck emo


May 30, 2008
pucka

e sooper tare sa fii emo!!!
hee hee
big grin/si io sunt emo ji imi place la nebunie!!!


May 30, 2008
pucka

cine va credeti voy sa va bagati in vitzile noastre ka idiotiihee heerolling on the floor
e vitza noastra


May 30, 2008

@ emo girl: noi nu ne bagam noi doar comentam. si mai comentez odata happy sunteti de cacat happy e bine asa?

@ pucka: acelasi raspuns ca si la emo girl, numai ca tie iti mai recomand si gramatica de clasa a 5a si DEX-ul happy s`ar putea sa`ti trebuiasca laughing


June 1, 2008

oare de ce cand vede lumea un emo pe strada incepe sa il ia la bataie ? raspunsul corect este ca un eom sau o emotiva sunt de 2 lei in viata asta , sunt satul mah emuistilor sa va vad ce figuri de 2 lei aveti in cap , la 11 sau 12 ani cat aveti voi maxim sunteti de cacat daca ma pot exprima asha , si cum o sa prind un emo sau o emotiva o rup cu bataia scurt si la obiect , pentru ca voi nu sunteti oameni , sunteti niste cacati de 2 lei care nu meritati o viata pe acest pamant


June 20, 2008

am o propunere…nu va mai luatzi de emo k nu sunt asha cum credetzi voi (adik retardatzi)…batting eyelashes…depinde cn a facut porcaria asta de blog , daksuntetzi mai multi sau doar 1 cred k va/te regasesti/regasitzi in notiunea asta “retardatz/retardatzi…batting eyelashes…in primul rand nu numai emo se sinucisd…poti sa te sinucizi si dak nu esti emo…straight face…si chiar va/iti recomand sa faci asta…faci/facetzi un bine comunitatzii…happy…si nu ai dreptul sa judeci oamenii pe care nu ii cunosti…happy…in fine…nu mai imi pierd timpul incercand sa va fac pe voi sa intelegetzi cum e un emo defapt…eu sunt emo (asta pt cultura ta generala) si nu sunt retardata…happy…asha k ‘get a life’ idiotzilor…batting eyelashes happy


June 21, 2008

@ cine vreau: ce crezi ca ma pot astepta la o pustoaica de 14 ani? da` nu ma iau de tine.. ca plm.. mi`e sa nu te sinucizi. stai linistita.


June 22, 2008

c emotionant…crying…nu ma sinucid k nu ma iau dupa turma…adik…aia care s-au sinucis nu trebuia neaparat sa fie emo k sa faca asta…happy…in fine…nu ma mai iau de voi din simplul fapt k nu intelegetzi….suntetyi oameni…si emo sunt tot oameni…happy


June 22, 2008

@ cine vreau: bai aia mica, respira, respira .. ai 14 ani? crezi tu ca intelegi mai multe ca unu cu 8 ani mai mare ca tine? tie inca nu ti s`a uscat cerneala de pe buletin si incerci sa dai sfaturi de viata? termina cu prostiile astea. am mai zis odata.. in romania s`a inteles gresit conceptul de EMO si spiritul de turma il urmeaza. cauta pe google sa vezi ce inseamna EMO si de unde a provenit si cu ce scop. nu ma fute la cap cu prostii de genu` asta. te rog.


June 22, 2008

in primul rand…Let the hip-hop live…in al 2-lea rand…bagame-as pooola in voi…hateri retarzi…ce suntetzi…emo sunt inofensivi…si ca sa te sinucizi nu trebuie sa fii emo…efect de turma…ce stiti voi despre asta?…sunteti doar niste ugugaga…de 23/24 de ani…cu conceptii invechite…care habar nu au…ce e aia emo…sau ce e un emokid…asa ziceti si despre rapperi…limitati diferitul si cica traim in democratie…bag poooola ca asta e dictatura curata…pai majoritatea dintre voi nu au scapat inca de lati ba…idiotzilor…rap rules…emo rules…fuck all of ya haters…


June 22, 2008

dar ce te-ai iritat asa Flavius.. stai ushor sa nu ti se umfle vreo vena, ca iar face rating dan diaconescu!!! laughing


June 22, 2008

si de ce ti-ai pus siteu hi5 ?happy rolling on the floor


June 22, 2008
ciucinciu

Aoleu stresatii pulii!!! sariti toti frate sa ii protejati pe emo, sensibilii pulii. Mare cacat ca se face misto de ei, asa cum se face misto de rocker, manelisti, rapperi, hauseri, minimalisti, plmisti etc asa facem misto si de emo. Ce cacat va credeti speciali sau ceva? daca va credeati atat de maturi cu ziceti voi aici, de bagati nu stiu ce expresii auzite de la cine stie ce bunici sau frustrati in tramvaie, nu mai ziceati nimic, ignorati totul. Eu unu cand aud ca face cineva misto de mine il ignor, mai mult ma amuz la cat de slabe sunt unele comentarii. bag pula in toate stilurile si rasfatatii pulii!!!


June 22, 2008

@ Iacob Flavius: well.. noi astia cu conceptii invechite, noi astia “haterii” ne cerem scuze ca nu suntem “tru” ca voi laughing ne cerem scuze ca suntem comunisti de 23-24 de ani laughing tu asta “truule” laughing cum pula mea combini tu RAP cu EMO ? laughing bai creier de gaina .. n`au nici o legatura. si baga`ti tu “poooola” .. si mai scrie niste comentarii nu de alta.. da` cu cat scrii mai mult.. cu atat imi dau seama .. ca Generatia Yahoo! Messenger e o generatie ratata happy stai linistit.. nu se ia nimeni de tine. limitam diferitul? nu prietene. nu limitam nimic. limitam prostia. de ce? pentru ca voi aveti nevoie de coltul vostru. E o vorba si se pare ca devine din ce in ce mai adevarata: “Coeficientul de inteligenta al planetei e constant, desi numarul populatiei e in crestere” happy


June 22, 2008
ciucinciu

WORD!! bine bogdanelaughing


June 22, 2008

@ romeo fantastic: gg pentru comentarii .. promit ca te scot la o cafea.. si pe urma mergem la mare happy si daca esti cuminte.. iti fac si un oral happy kiss


June 22, 2008

bai bogdan…copil tinut in formol pana la varsta asta…sunt rapper…dar urasc sa vad cum unul ca tn…si ca multi altii…se iau de niste copii inofensivi care pur si simplu isi traiesc viatza…fara sa dea sau sa ceara socoteala nimanui…emo nu stau in colt…voi ii faceti sa stea in colt si sa planga cu toate mizeriile voastre…si uh nu imi spune mie de rap…virginel…uh probabil esti un tocilar cu ochelari “fund de borcan”care sta toata ziua in fata pc-ului…si se masturbeaza in fata revistei de componente pc…


June 22, 2008

@ Iacob Flavius: ah .. la dracu.. asa de previzibil sunt? vai sa`mi bag pula.. cred ca va trebuii sa fac ceva in privinta asta. dar nu stiu ce. ma poti invata, o tu guru al sexualitatii, o tu “rapper” neinteles, o tu zeu al femeilor, o tu preaslavit in ale vietii. Si da.. am fost tinut in formol si ma jur ca arat bine tare de tot, tu de altfel, incepi sa de descompui, si de repede ce o faci, incepi sa prescurtezi cuvinte. Pe tine cine te face sa plangi de le iei apararea asa de repede? si apropo, n`am pc, ca nu`mi permit, am laptop happy si cand vezi tu o placa video cu niste forme atat de sexi si scrie pe ea 512Mb Ram + shared, ma jur ca ai orgasm. da` na.. scuze, am vorbit in termenii mei laughing nu`i problema, pentru inapti pot traduce. da` numa daca vrei. nu cauta pe google ca nu`i frumos, ca pe urma sa te dai mare la prietenii tai ca stii ce`i aia laughing si nu ti`a zis tie nimeni nimic de RAP, de altfel postul era legat de emo, care n`are nici o legatura cu “rap`ul”, dar ti`am zis, nu ma astept sa te prinzi. e mai complicat. si apropo, cand iesi din casa, lasa atitudinea de baietas inauntru, sa n`o pierzi pe afara si sa incepi sa plangi dupa ea laughing


June 22, 2008

flavius, deci tu esti cel care judeca acum.. si cum poti sa faci o afirmatie despre un lucru cand nu-l cunosti? sau il cunosti?
ma refer la perspectiva “tocilar cu ochelari “fund de borcan”care sta toata ziua in fata pc-ului…si se masturbeaza in fata revistei de componente pc…”
sa inteleg ca nu faci afirmatii nefondate… laughing laughing


June 22, 2008

dragul meu copil izolat de lume…emo kid…care probabil sta toata ziua si se taie pe vene pe motiv depresiv…ca nu i-a dat mamica suzeta…domule gay…noi comunitatea asta de retarzi…te rugam…sa iti dai foc in fata primariei in semn de protest…ca ai fost violat de tactu…si nu caut pe google…ba parvenitule…ai ramas cu sechele…ce ai?ai emotii?ba iradiatule…copil mutant ce esti…venit de la cernobal…inainte sa o arzi cu injurii din astea gandeste-te…si nu combinam rapul cu emo…ratat inadaptat… ce esti…manelistul pulii mele…o arzi aici ca si cum ai fi seful cand de fapt aksa…te bata mata la fund…daca nu vii in ksa la ora 9…o sa ramai sub fusta matii pana o sa ai 40 de ani…si nu uita…ca si daca ajungi la 40 de ani…asta in cazul in care nu te arunci de la balcon…te iei de emo…dar de fapt uh esti ala emotional…hai nu plangi putin?
te rog yo?chiar as vrea sa plangi…as putea sa te consolez…dandu-ti muie pana faci amigdalita…dar in fine…si scz ca te-am judecat asa aprig…de fapt nu imi cer scz…poate sunt yo de vina…nu stiu…tot ce stiu e ca uh esti un copil penibil care pur si simplu…nu iese afara din ksa…sa nu cumva sa il bata mami la fundulet…pace man…si te respect


June 22, 2008

sunt mama lui bogdan…bogadn hai aksa…sa iti dea mama lapte de la san…de fapt hai sa ne jucam de-a mama si de-a tata…cum ne jucam in fiecare zi…laughinglaughinglaughing


June 22, 2008

flavius.. dar ce fantezii ai tu laughing ma sperii… controleaza-te si tu macar cand esti pe un site public rolling on the floor


June 22, 2008

@ Iacob Flavius: hai sa le luam pe rand:

1: nu stiu tu cu ce ai fost alaptat da` eu am supt de la tata, nu de la suzeta. (asta explica multe legate de tine)
2: Gay: hmm .. it takes one to know one
3: “noi comunitatea de retarzi” – facem progrese, ai inceput sa recunosti. Cuvantul “retarzi” nu exista in DEX. iti cumpar eu unul de ziua ta.
4: “ai fost violat de tactu” – esti bun tinere. sa`ti dau bani sa`ti cumperi alta carte de injuraturi.
5: o ard ca si cum as fi seful – prietene .. pe langa tine.. ma jur ca am 15 clase happy
6: nu combinam rapul cu emo – well .. n`am facut`o .. tu esti ala care le`a inclus in aceeas propozitie happy
7: fac amigdalita – se face, dar de la lucruri reci. nici decum de la o chestie mica pe post de scobitoare happy

Astea fiind spuse. Blogul dupa cum vezi, e al meu si as fi putut sterge comentariile, da` na.. am zis sa vada si lumea cati “retarzi” exista. Nu cobor la mintea ta prietene, ca o sa dau de petrol happy stai linistit. Si nu mai aduce jigniri la adresa mea. Nu de alta, da` o sa incep sa`ti zic jumatate din Biblie in termeni. Si incepe cu MA`TA! happy


June 22, 2008

eh na.. si ziceai de mine ca`s gay, cand tu spui pe fata, tuturor “ca esti mama mea”. Damn kid.. you`re living a horror flick. but .. who gives a shit happy


June 22, 2008

recunosc.. sunt un gay infect..sadsadsad noi emo suntem nijte distrusi….


June 22, 2008
ciucinciu

cititi ma Dumnezeu e sarac!!


June 22, 2008
:)

@ Perfu: observ ca esti un baiat tare coerent in exprimare happy
“sunt de 2 lei in viata asta”,”figuri de 2 lei”,”niste cacati de 2 lei”..si de aici rezulta ca esti si consecvent smug
“cea mai jegoasa si imputita natie” crede ma,nu sunt o natie..sau poate vrei o definitie laughing
“manelarii macar sunt stilati” cu asta m ai omorat,jur!rolling on the floor
mi am facut o imagine despre tine laughing armani style?smugD&G?smug hai mai zi tu,ca nu stiu ce se poarta pe la voi..
si mai am un dubiu..perfu ala vine de la perfuzie? smug adica se face o oarecare legatura cu tema de aici.. happy


June 22, 2008

mey smilye face, sa inteleg ca mai avem un emo printre noi?


June 22, 2008
:)

nu,fantastic-o..happy de unde ai dedus asta?laughing


June 22, 2008

am pus o intrebare, nu am facut o afirmatie… dar nu ma mir ca nu stii sa faci diferenta winking


June 22, 2008

ufff.. s`a umflat tarata in voi laughing romeo, cu tine vorbesc intre 2 ochi si 2 buze happy intelegi tu .. asa.. iar cu smiley face.. daca e fata.. o sa vorbim toti 3, concomitent si in acelasi timp laughing


June 22, 2008
:)

si conteaza daca e afirmatie sau intrebare?laughingadica..zic si eu..de vreme ce ai zis “sa inteleg ca” inseamna ca ai banuit tu ceva de undeva ..si nu inteleg de unde.. numele meu arata ca sunt un om pasnic happy


June 22, 2008
:)

opasmug ma simt flatat,bogdan..pacat ca sunt baiat laughing


June 22, 2008

well .. what can i say then .. I’m not sharing laughing


June 22, 2008
:)

nu prea ma intereseaza temabig grin..dar mi a placut tare mult de perfu asta..
l ash cita in viitor laughing noapte buna happy


June 22, 2008

oficial iacob flavius ii cere scz lui bogdan..;pt toate injuriile aduse…sincer imi cer scz ca te-am atacat pe tn…dar asta nu insemna ca imi place postul tau,sau ce se posteaza aici,dar nu uita un lucru bogdane,fiecare are dreptul la o opinie,fie ea publica sau anonima,nu judeka un om doar pentru felul in care se imbrca,sau pt felul in care se comporta…si emo…tineti-o tot asa…don’t let the sistem get you down


June 24, 2008
miki cea mai cool girl

emo e ul lucru satananist si niciodata dar niciodata nas vrea sa fiu emo eu sunt o fata seducatoare cu fuste mini bluze sexy si toata lumea imi spune mini viatai frumoasa nu vreau sa ajung ca ala care a vrut sa vada cum e sa mori
love struck
eu ma mandresc cu statutul meu de fata sexy


June 24, 2008
miki cea mai cool girl

eu fac sex numai decat cu cn apuc


July 22, 2008

Ideea e una…aceea ca emokids nu ar trebui tratati ca niste gunoaie…din contra…acesti copii deprimati si desprinsi de societatea noastra de cacat care e dispusa sa ne limiteze la nesfarsit…artrebui ascultati si ajutati…intradevar…nu sunt de acord cu faptul ca ei se gandesc in la actul de suicid…asta mi se pare o prostie…a-ti da viata inseamna a fi las…dar in fine…si o mica critica la adressa haterilor care urasc din inima acest cult,curent,moda,cum plm vreti sa ii spuneti…Fratilor…nu criticati cv daca nu cunoasteti…voi urati emo…doar pentru simplul fapt ca emo e cv diferit…de acolo vine si termenul de neintegrati…bine in plm ca manelele sunt foarte cool…hai sa il ascultam toti pe guta…si sa ne bagam pooola in celelalte genuri….schimband subiectul legat de critica mea fata de voi…emo…e clar…au nevoie de ajutor…cat mai mult…dar nici cu voi nu mi-e rusine…si voi ar trebui sa fiti internati intr-un spital…se vede ca sunteti dusi cu capul…


July 22, 2008
ciucinciu

Ba ma lasi Mastapiece, ca toti traim in aceeasi lume de cacat si o vedem la fel si suntem la fel de scarbiti de ea, dar nu plangem din cauza asteia sau ne taiam venele, plm ne vedem de viata si alte cacaturi. Macar noi suntem in stare sa facem lumea sa fie mai buna, uneori, nu sa ne retragem in coltisoru nostru sa plangem.


July 22, 2008

ciunciu…sau cum plm…ai dreptate…da…dar nu crezi ca fiin o tara “democrata”…bagame-as pooola in ea democratie…mai degraba e comunism…ar trebui ca acestii EK…sa fie inclusi nu exclusi in societate…bine…mie unu…mi se rupe pooola de parerea societatii despre mine…dar gandeste-te la un singur lucru…daca esti manelist se zice ca esti incult(bine…asta chiar asa e…toti manelarii sunt pielea pulii cand vine vorba de cultura)…rockeri sunt satanisti…rapperi sunt criminali si drogati…ascultatorii de muzica populara…sunt tarani…emo sunt ratati si copii cu tendinte sinucigase…ideea e ca pana nu cunosti acel lucru…frate nici macar nu te chinui sa il critici…lasa-l sa isi urmeze cursul…plm…uh cui crezi ca ii pasa ca uh urasti emo…sau cui plm crezi ca ii pasa ca manelarii sunt niste retarzi infecti…nimanui…dar ai si uh dreptate in comm


July 22, 2008
ciucinciu

ma oricum eu nu urasc emo, doar mi se rupe de ei, si cand aud de nus tiu ce handicapati ca fac nu stiu ce si nu stiu cum, ma seaca, nu pot sa stea si ei linisititi, si nu ma refer la emo, zic si de toti rockerii nespalatii, sau manelisti terminati, tot felu de hauseri si rahat. PLm cred ca ar fi mai bine sa nu ii mai bage nimeni in seama ca asa nu ar mai incerca sa ieasa toti in evidenta


August 2, 2008
crissutz

wtf…inainte sa auda toata lumea de emo…copiii astia cum se numeau?happy…se sinucideau din aceleashi motive fara sa auda de emo…deci…nu mai incurcatzi emo cu…probleme cu capu shi probleme in familie winkinglaughing..
parerea mea worried


September 26, 2008
Mireille

Uh…Stau si ma uit cum va dati toti cu parerea…asa aiurea…Ma de ce dracu nu-i lasi tu in pace pe acesti copii…Sa se omoare,sa se taie,sa faca ce dracu vor k e treaba lor…Frate pe tine nu te ia nimeni la rost pentru ce faci…e treaba ta.Asa k lasa-i in pace….nu pricep care este rostul acestui siteoh go on


November 11, 2008
sad_girl

ok,deci aici pute de manelisti,cu mici exceptii.sunt emo.ce daca.ce va streseaza asta pe voi.eu macar imi vad de treaba si nu injur manelisti pe strada.ce daca ascult Taking back sunday sau 30 seconds to mars?imi place muzica buna,nu porcariile alea de manele.stiti ce,ar trebui sa luati exemplu de la noi.ziceti ca ne taiem venele si ne sinucidem,dar chestiile astea se intampla tot din cauza voastra.mi-am dat seama ca nu tre sa mai plang cand se ia un manelist de mine.mi-a fost foarte greu la inceput,dar miam dat seama ca singurele pers care ma inteleg st tot cei emo.ziceti ca nu meritam sa traim,sa ne aruncam de pe bloc,sau mai stiu eu ce…dar totusi,cine steti voi sa ne judecati?miam dat seama ca steti prea idioti ca sa fiti luati in seama,asa ca va las in pace,cu tot cu gandirea voastra,care,app,nu prea exista.voi nu ganditi!pt a mia oara:LASATI-NE IN PACE!


November 17, 2008
dark-angel

emo=emotional;scz va imi dau si eu cu parerea,dar nu am nimic cu emo si sincer cred ca nici voi nu ar trebui sa ii uratzi sau sa va batetzi joc de ei,pt ca emo nu inseamna am 12 ani si ma sinucid sau am luat 2,3,4 si ma bat ai mei acasa si trebuie sa ma sinucid,astia sunt copii care nu au libertatea de a discuta cu cineva ,nu au incredere nici in ei si pe deasupra le este frica de parinti!!!intr-un fel sunt vinovati si parintzi si ar trebui sa existe mai multa comunicare in rel copii-parintzi!!!,…iar copii emo sunt la fel ca noidoar ca asc alt gen de muzica,se imbraca diferit si au nush ce freze…..in rest nu cred ca ar fi alta diferentza…..si daca tot au probleme ar trebui sa incercam sa ii ajutam!!!nu credeti???….


December 29, 2008
Alin Daniel

pai mai Perfule dar daca te-ar prinde si pe tine cineva pe strada si te-ar rupe si pe tine an 2, cum te-ai simtii?sa se ia de tine asa fara motiv. tu ce ai zice? Ce au astia cu mine nu?
Dar tu daca te iei de altii nu-i bai nu. Stii cum e, niciodata nu se stie care cum o pateste. si jignirile alea nu-si au rostu.Daca altu ar zice asa de tine creca ai crapa de nervi an casa. asa ca lasai pe altii si mai uitate si la tine ca nu creca esti perfect pe cum pari.


May 11, 2009
Hell

laughing hai ca’i tare site’u asta…. exact ce cautam….discutii aiurea despre nimic care deriva in tot…apropo, un moderator ceva al site’ului ar putea sa puna la spamm protection ceva mai anti’prostie [ de ex. sa puna un timer la intrebari...sa nu fie timp sa se intrebe google'u] ca’i greu de citit toate aberatiile primatelor ce’au trecut direct de la banana la shoarec. Scuze pentru off’topic. Eu unu sunt pro emo. M’am saturat de aglomeratia matinala de la metrou, de straduta aia mica de la unirii mereu full de cocotieri impanati de plang shefii de trib cu bala’n coltu’ gurii. In plus…..sunt dispus sa dau idei originale pentru a vedea culoarea vietii prin gaura streangului si nu numai, in plus, dau ponturi pentru locuri de veci.


December 26, 2009
X

deci, inainte de toate,vreau sa zic: ESTI RATAT!!

emo nu sunt ratati, asa ii vezi tu, dar defapt tu te uiti in oglinda. documenteaza-te inainte sa comentezi pe cineva.


December 29, 2009
Lavinia

Pe de o parte sunt de acord cu tine , Dar , Sa stii nu totul este asa cum spui` tu . winking
A fi emo [] Emotiv [] Nu este rau . p[Dar cu limite ] . Nu in cazul in care esti suparat pe viata si te arunci de la balc0n sau te tai nu mai este ok .
Poate acesti emo kids isi gasesc alinarea in muzica rock . Trebuie sa“i intelegem .
Deci cei care ii discrimineaza pe emo kids sa stiti ca nu facetsi bine winking . ] Acel style kre il detiin emo kids este destul de interessant daca stai bine si ii analizezi . [ Pe de alta parte si stilul punk se aseamana cu cel em0 , Dar cand oamenii vad pe cineva care are un stil punk il catal0gheaza ca fiind “EMO”. dc? In fn oh go on .


December 30, 2009
dark

site-ul asta e o prostie commurile is si mai tampite is emo si ma mandresc cu asta.recunosc…… am prieteni manelisti ma inteleg cu ei nam nicio problema dar sunt pe blogul asta unii kre se kred superiori si “kred k dak vad un emo pot sal calce in picioare”.sa va vad cum faceti asta


December 30, 2009
dark

app bogdane zici de noi k suntem ratati.u cum te consideri ma?


December 30, 2009
dark

dak ai tupeu aratane o poza cu tn!


December 30, 2009
dark

ma doare kpu de ce am vazut aici!!!!


January 5, 2010
Mariam

Bogdane esti bun nu am ce zice laughing
vreau sa zic ca in primul rand nu sunt nici pedeparte Emo si nu judec pe nimeni,fiecare e liber sa faca ce vrea dar s-a ajuns la o exagerare. Niciun om oricat de distrus ar fi nu ar trebui sa se sinucida si la ce scrie mai sus (s-a sinucis pt ca persoana pe care o iubea facuse acelasi lucru) nu exista scuza…acuma cat d tampit tre sa fi sa faci asa ceva?? la 12 ani stii ce e aia iubire?? Oh God!

Si inca ceva…Armani D&G Gucci etc nu sunt marci de manelari…manelari le poarta intr-o maniera kitch si iti induc o parere proasta despre marcile respective.


May 1, 2010

Da .Emo nu sunt ratati sunt niste oameni uitati de soarta care isi gasesc linistea in coltu lor negru .incolor si plin de singuratate..fie mai sunt si coca-emo da aia sunt exagerati..laughing


May 29, 2010
sakurika

! imi doresc sa se faca toti manelistii EMO ! rolling on the floorrolling on the floorrolling on the floor ……..visez prea mult ?cryingcryingcrying


May 29, 2010
sakurika

astia care vor sa fie TRU laughing ……fuck off ! ………….dar totusi unii chiar au probleme si de obicei nu e vina lor .. isi iau viata ca au avut in jur persoane care sa-i duca la disperare…sau unii chiar sunt foarte incuiati la minte si cand dau de greu mai bine dau coltu decat sa dea piept cu problemele vietii si sa le rezolve


June 14, 2010

mda……cu c sa incep ???oooooo daaa………IDIOTII NAIBIII uitativa mai intai la voi si apoi la noi(emo)….uitativa la cat de patetici sunteti si mai vorbiti de cat de retardati suntem si cat de bolnavi pshihic suntem….. cei emo nu sunt bolnavi ,sunt doar putin mai mult emotivi decat ceilalti si indiferent ca va place /nu va trebui sa ne acceptati,ptr ca pana la urma traim intr’o tara libera……………………………………………………………………………………………………………………..si pana la urma dc va luati tocmai de noi si nu de manelistii retardati care asculta muzica de idioti …macar noi cei emo ascultam rook si ne imbracam mult mai\cool\,avem un make-up tare si hairstyle personalizat,deci in alte cuvinte suntem mult mai originali decat unii care vb doar ca sa se afle in treaba……..si doua cuv de incheiere:FUCKING LOSERS!!!!

(sorry ptr vocabular,dar chiar nu mai suport sa fim umiliti pe toate site’urile)


July 17, 2010
eu

eu la 12 ani incepusem sa ascult rock, DAR inca ma jucam cu papusi, desenam, citeam si scriam tot felul de povesti. la varsta aia nici nu ma gandeam la baieti…Nu stiu ce s-a intamplat cu generatiile astea de dupa 90…parca au luat-o razna…si la ei totul se bazeaza pe teribilism. Adolescentii din ziua de azi sunt asa superficiali si usor influentabili. Multi ‘sunt ‘emo’ pentru a fi cool. Dar le scapa ceva foarte important: emo=uncool…asta era definitia de baza. copii acestia nu au prins esenta. parerea mea: atunci cand fetita ta de 12 ani incepe so arda cu ‘sunt emo’ dai vreo 2-3, luati-i telefonu, taiati-i internetul si trimiteti-o undeva la o manastire (nu sunt prea religioasa…dar e cea mai buna solutie)


July 20, 2010
Ioana

Doamne omule acesti copii nu sunt ratati ! Sunt doar “emo” care pentru cultura ta generala inseamna emotional adica simt emotiile si sentimentele ceva mai mult ca tine . Eu sunt emo si imi e rusine sa ies dinca sa pentru ca lumea se holbeaza la mine si spune ca automat sunt lesbiana sau bisexuala laughing…e o tampenie .Macar voi stiti ce ne impinge aici? iti spun eu :
Necauzurile pe care le’am avut , le avem si probabil le vom avea in familie , decese etc. Mie una nu mi se pare putin si atunci cand copilul nu gaseste intelegere recurge la asa ceva . D0aca esti emo nu inseamna ca esti ratat in viata sau prost… eu una sunt o eleva foarte eminenta la cel mai bun liceu din oras cu note foarte mari, cant la chitara , pian si tobe ,desenez foarte frumos adevarat ca mai mult lucruri sumbre da nu asta e important si merg si la olimpiade.Vi se pare putin???.Oameni buni terminati cu aceste critici asupra noastra e viata noastra pana la urma urmei si facem ce vrem noi !


July 20, 2010
sasa

coaie nu mai screti niste cuvinte care nu stiti cum se scrie…nu exista “tru” se scrie true


July 21, 2010
[Un Nimeni]

Inteleg ca fiecare dintre noi are parte de probleme, conflicte in familie, lipsa de afectiune, etc. dar trebuie ca unii sa inteleaga ca nu sunt singurii care trec prin viata asta de cacat si ca nu doar lor li se intampla chestiile respective. Treaba cu “emo” e prea exagerata, las-o drecu’ ca acuma toti sunt “emotionali” si sufera din toate prostiile. Unu ca i-a murit hamsterul, altu ca l-a tradat pisda si nu mai poate fara ea, etc. Parerea mea este ca prea multi au fost crescuti in puf iar cand dau peste primul obstacol in viata si nu mai pot fugi la “mama” sau la “tata” incep sa se creada mai “speciali”, “neintelesi” si recurg la izolarea interioara. Ca si exemplu: Oare de ce familiile sarace de la periferia orasului nu o ard “emo” (ma refer la romani nu la “pigmentati”winking?! Pentru ca nu au fost crescuti cu aur, diamante si “uite 100 Ron ca sa ai de un suc pana mai deseara” si stiu ca intotdeauna poate fi mult mai rau decat in momentul de fata. Asa ca, sa nu imi spuna nimeni ca are probleme in familie cand nu stiu cum e sa nu ai un acoperis sub care sa dormi sau cum e sa incerci sa faci bani azi casa ai maine de-o paine. Eu zic ca alea sunt probleme (chiar daca nu am trecut prin ele), nu cacaturile normale prin care trece fiecare dintre noi in fiecare zi. Pana la urma, diferenta dintre unii si altii nu o fac numarul “problemelor” ci modul de abordare a acestora.

Si uite cum am dus-o si pe asta la extrem. Parca vad ca toti chistocii de 10-14 ani or sa imi sara in cap.


August 10, 2010
Alice

Cei emo trebuie AJUTATI nu aratati cu degetul…unora le place doar look-ul,poate la place si muzica. Dar pt ca sunt barfiti,respinsi si injurati acestia recurg la acte de suicid,se taie singuri,sau chiar acte de violenta doar pt ca lumea sa ii lase in pace,dar ei nu isi dau seama k in felul acesta isi distrug singuri viatza,deoarece incetul cu incetul pot deveni adepti ai natiei emo care se sinucid,si,tot odata ii provoaca intr-un fel si pe ceilalti sa traiasca cea ce au trait/traiesc ei deoarece unii spun ”ce miso1 super! vreau si eu sa ma fac emo!”. la inceput o sa le fie frica sa se taie sau sa se sinucida dar odata cu look-ul si cu reactia celorlalti din jur devin emo in adevaratul sens al cuvantului,si astfel,totul se repeta…un fel de ciclul emo in orase. mie de exemplu imi place look-ul emo,desi am 12 ani(dar nu arat ca un emo)…mai ascult si rock cateodata dar mie imi place viatza pe care o traiesc,cu toate bucuriile si tristetile pe care le am. De multe ori knd am avut certuri cu parintii ma gandeam :”daca ma arunc( stau la et.7) scap de tot: de certuri,de injuriile pe care le primesc pe nedrept…dar pieerd si lucrurile frumoase pe care le am in viatza”…


August 12, 2010

ce treaba aveti ?
fiecare are propia viata in mana lor asa k vedetiva de treaba numai criticati ca e manelist ori hip ori rock


August 13, 2010
Lil

dupa parerea mea cei emo sunt depasiti psihic, nu mai reusesc sa mai faca provocarilor vietii pentru ca ei vad in toate o mare problema ca de exemplu: aspectu fizic; viata lor; relatiile cu persoanele din jur, moartea cuiva drag; notele de la scoala si multe altele ma rog… si eu am luat un 2 la mate ca n-am stiut ceva ce nam inteles (.. bine ca si pe mine ma cearta parintii pentru notechatterbox da treaba lor sa zica ce-or vrea si io deaia nu m-am sinucis nici nu mam taiat cu lama numai ca cei EmO vad numai partea rea a lucrurilor si ei trebuie ajutati pentru ca ei sunt depresivi ci nu incearca sa fie ”la moda” cum zic unii…