Friday, August 17th, 2007

Femeile sunt …

Deci .. am iesit azi la o cafea cu nenea Laurentiu si mi`a zis de un post de la Somnoros legat de barbati. Apoi ca ar fii scris si el un post legat de Femei cu care sunt de acord. De ce? pai am sa va spun din propria experienta.

1: Am fost cu o tipa mai multa vreme.. care ii placea viata.. nu conta ca eu am stat cu ea 2 ani … si ca la mine a apelat pt orice. a dat de unu cu putin mai multi bani ca mine.. si poc.. dragoste mare… rochii de 12 milioane.. etc big grin ..
2: Eu nu sunt foarte frumos.. sau foarte atragator… sau am bani de nu am ce face cu ei. am ceva al meu care atrage unele femei.. unele femei maritate, combinate, cu prieten de multa vreme 2-3 ani … si vor sa fie cu mine. Ei .. eu acum ce sa cred? ca sunt eu asa de irezistibil si ca vor sa`i lase pe aia pt mine? NU .. nici gand.. doar ca vor un barbat mai cu fresh meat .. care sa le satisfaca mai mult decat o fac sotii/prietenii lor.
3: Alt motiv… am cunoscut o fata .. gravida.. luna a 5-a .. care ma vrea. si eu.. ca am o oarecare mare atractie fata de femeile gravide .. cu un pic de burtica.. sunt foarte sexi .. am zis… de ce nu? tipa mi`a zis ca vrea cu mine.. pt ca sotul ei nu o mai satisface.. si ca poate face cu mine cam ce nu face cu sotul ei .. cunnilingus.. anal … oral.. etc … Deci … da.. femeile sunt curve , pentru ca nu exista nici o proba contrarie.

Vreau sa dau mai departe sa aflu parerile si altora. Lamaie, Eugen, Buddha, Beniamin, Voce (Groovey, Greger, unul din ei sau amandoi), Andressa. Chiar sunt curios de parerile lor.

Si apropo, NU sunt femei combinate/maritate/in relatie stabila. Sunt doar femei care VOR si care NU vor!!

Toate cele bune,

Bogdan


Category: Blog / Laif
Daca ti`a placut acest post, poti sa te abonezi si sa primesti noutatile pe mail. Baga mailu` mai jos!


Sau pe TWITTER. Click pe buton: Follow LaNebuni on Twitter

36 Responses

August 17, 2007

uhmm happy . eu am dat doar o replica postului de pe P3 .


August 17, 2007

Cum nu am gusturi la femei, mai mult decat ca IMI PLAC BARBATII CURVE, nu am cum sa-mi dau cu parerea happy&#41winking&#41hee hee)))))))))))))))))))))))


August 17, 2007

apropo, daca raman gravida, poate…poate? waitingconfusedbig grinraised eyebrowssadbig grinblushingcryinglove struckrolling eyesraised eyebrowssurprise:-&#63batting eyelashesno talkingpeace signwhewflagdohnot worthyprayingrosebig hugbugpartycowboynail bitingi dont knowlaughingmonkeycowangelcowideamoney eyesnerdaliendeviloh go onhypnotizedhypnotizedhypnotizedhypnotizedloserdont tell anyonesickpigstarworriedwavepig


August 17, 2007

happysadbig grinblushingcryingbig grin/love struckrolling eyesraised eyebrowssurprisethinkingconfused”:-&#119batting eyelashesno talkingpeace signwhewdohnot worthyprayingrosebig hugbugpartycowboynail bitingi dont know


August 17, 2007
Bogdan

hmm.. ciudat Arabella… ma asteptam .. sa comentezi .. mai ales ca esti femeie winking batting eyelashes


August 17, 2007

ok sa incep…femeile (de astazi) da sunt fie ca vrem fie ca nu marea majoritate (si nu fac pleonasm ci doar accentuez) sunt CURVE desi nu sunt constiente de acest fapt …dar treaba mai nasoala stiti care e …faptul ca barbatul e mai CURVA ca femeia si tocmai ca el e constient de treaba asta si se si lauda …un ex: “Bah sa moara ma-sa de nu era buna aia de aseara, m-a terminat de tot, m-am simtit si eu bine decand sunt cu X-uleasca”…diferenta e ca femeia nu e contienta de preacurvitul ei si de aici reiese cat de bine isi ascunde acest aspect…


August 18, 2007
anelore

ei, hai sa nu generalizam treaba cu femeile ca sunt curve.spunetzi-mi shi mie catzi barbatzi au reushit sa dea macar un orgasm femeii sale.cunosc shi am o multzime de prietene care habar nu au ce e ala orgasm… catzi barbatzi rezista macar o juma de ora la pat?? pff…unii sunt praf.dau de 3-4 ori shi shi-au dat deja drumul.logic ca femeia ishi va cauta alinarea in alta parte.faza cu banii e alta poveste.orice femei ishi doreshte casa shi mashina cat mai repede shi nu cred ca o femeie cu mintea intreaga ar renuntza la un om pe care-l iubeshte pt o p*lanerd…un barbat cu un vocabular shi comportament infect iar cultura generala zero nu o sa aibe parte niciodata de o femeia “ca lumea” ci numai de curve…in plus am intalnit o gramada de barbatzi (20-30 de ani) care se uitau si la pushtoaice de 13 ani…printr-un studiu s-a demonstrat ca majoritatea barbatzilor oshi violeaza femneia macar o data. asha ca fuck off shi nu mai incercatzi sa gasitzi nod in papura femeilor…


August 18, 2007

@anelore : din comentariul tau , deduc ca ai ori peste 29 de ani si nu ai barbat ori sub 16 ani si nu ai inteles cu ce se mananca . Daca o femeie si un barbat nu se potrivesc in pat, asta e alta problema . Cunosc destule cazuri de barbati cu apetit sexual mare si capapibili sa ofere orgasme destule partenerelor lor . Metode de a satisface o femeie sunt destule daca ai putina imaginatie . O partida de sex reusita nu se rezuma numai la p*la`n pi*da . right ? Ma rog … as avea de scris pagini intregi pe subiecutul asta . happy
Nu cauta nimeni nod in papura femeilor. Sunt destul de inodate .


August 18, 2007

v-am zis … femeia e inconstienta… dar se pare ca pustoaica de mai sus..ori e batrana si inconstienta ori e prea copil …


August 19, 2007

hmmm…total gresit.nu am peste 29 de ani ci am doar 19 ani( si un pictongue ) deasemenea am shi un prieten de 2 ani shi ceva pe care-l iubesc shi cu care am avut numeroase orgasmewinking atat cu viatza mea sexuala. de ce sunt femeile curve? m-a deranjat pt ca atzi generalizat intr-un fel.cunosc f multzi oameni care au inceput de la zero impreuna fara sa se casatoreasca pt bani. recunosc ca shi eu am inselat dar nu din motive financiare ( curva e cea care o face pt bani) ci poate din curiozitatei dont know pana mea… poate ca trebuie sa existe mai multzi factori pt ca o femeie sa fie curva:educatzie, motive financiare, multor fetitze chiar li s-a bagat de mici in cap sa se casatoreasca cu unu cu bani…etc…shi eu ash avea multe de zis…whatever.10X pt raspuns ( a, si sa nu comparam generatzia de ieri cu cea de azi… nu zic sa fie oarecum demodata ca cea de “ieri” dar dupa parerea mea se face abuz de sex si numai mizerii au in cap majoritatea tinerilor)


August 19, 2007
Bogdan

@ anelore: draga mea anelore.. de 19 ani si un pic. Asta e parerea mea despre femei. dupa cum ai vazut am motive sa zic chestia asta. ideea e ca nu ai ce sa`mi faci mie sa`mi schimb parerea. Crede`ma.. ca daca tu gasesti unu pe bani si care sa arate cat de cat bine … ii sari la gat ca la picioru` lu` Dumnezeu. nu conteaza ca ai prieten de 2 ani. Si faza cu orgasmele? laughing tocmai mi`ai dat o idee de un post pe care am sa`l scriu dupa ce fac dush. brb happy


August 19, 2007

@ anelore : ma bucur ca ai inceput sa-ti mai revii . recunosc ca shi eu am inselat dar nu din motive financiare.

Nu vreau sa fiu vulgar … sau sa par mai nesimtit decat sunt … dar … explica-mi si mie care e diferenta daca inseli pentru bani sau daca inseli din curiozitate . Ai alt tip de orgasm ? Cel pe care l-ai inselat o sa spuna ” Offf.. bine ca nu m-ai inselat din cauza banilor, iubita ” , si o sa fie linistit ? LOL. interesant.
Revin la vechea vorba : Sa nu contrazici niciodata o femeie. Se contrazice singura dupa 3 minute


August 19, 2007
anelore

offf, frate… ok, sa spunem ca toate femeile sunt curve de parca rau le-ar parea unora… poate in sine ideea ca femeile au inceput sa devina curve poate din cauza ca inainte nu se concepea ca femeia sa insele sau sa fie libertina. n-atzi vrut voi emanciparea femeii? mishto cand plateshte ea factura la restaurant, dar vai, va simtzitzi lezatzi daca vrea doar sex de la voi… iar daca unele mai vor shi bani, prost e ala care le dawinking


August 22, 2007

si eu am avut orgasm cu prietenu lui anelore happy&#41winking&#41hee hee))))))))))))))))))))))))))))))))))))


August 22, 2007
anelore

o,da peace sign


September 6, 2007
nico

Ceea ce voi spune aici este special pentru Bogdan…ti-am urmarit pledoariile de pe acest site referitor atat la femei cat si la barbati si sunt surprinsa de faptul ca dai senzatia ca ai ceva in cap si nu esti limitat la gandirea colectiva dar faptul ca-ti permiti luxul de a caracteriza femeia in modul in care o faci, ma face sa cred ca nu prea te-a interesat foarte tare cunoasterea ei ci mai mult, iti place sa arunci cu noroi amestecat cu argumente puerile si superficiale pt ca da foarte bine topicului ales. Sunt convinsa ca ai sa ataci si ceea ce voi spune la fel de pueril cum ai facut-o pana acum dar totusi ma voi aventura sa-ti spun si punctul unei femei de vedere. Complexul pe care-l ai vis-a-vis de importanta situatiei financiare pentru o FEMEIE poate fi depasit daca reusesti in viatza asta a ta sa dai peste o femeie adevarata, care sa te aprecieze pentru calitatile tale ca om, sa te iubeasca pentru ca ai aparut in viatza ei si sa faca dragoste cu tine pentru cu totul alte motive decat sa-ti testeze rezistenta fizica. Din ceea ce scrii tu, ma indoiesc ca ai avut norocul sa intalnesti o femeie (si stii la ce ma refer. Nu vreau sa intru in detalii referitoare la mentalitatea unei femei, si motivele pentru care se ajunge la situatii neplacute atunci cand ea nu mai este satisfacuta de relatia in care e pt ca mi-ar lua prea mult timp dar vreau sa-ti spun un lucru: cuvantul curva…la originea lui si luat strict dpdv semantic este atribuit femeilor cu moravuri usoare, care-si vand serviciile sexuale contra cost si fac din asta o meserie si un mod de viata. Usurinta cu care il folosesti tu in cazul femeilor in general denota superficialitate, frustrare si limitare. Femeia e mult prea complexa ca sa poata fi inscrisa intr-o singura categorie si ma bazez pe tine sa te mai documentezi inainte sa dezamagesti femeile adevarate care iti citesc posturile si care zambesc in coltul gurii in fata unei asemenea demonstratii de ignoranta. Toate cele bune!


September 6, 2007

@nico : desi postul asta a plecat de la replica mai … ciudata de-a mea , sunt de acord cu ce ai scris . merci happy


September 6, 2007
nico

happy si pt ca nu ma pot abtine sa stii ca citatul original este “Un barbat intelept nu isi contrazice nevasta. El asteapta pina o face ea singura” si a spus-o alt iluminat multifunctional in secretele feminitatii laughing Humphrey Bogart…fac referire la cel dat de tine “Sa nu contrazici niciodata o femeie. Se contrazice singura dupa 3 minute”


September 6, 2007
Bogdan

@ nico: iubita mea, nico. de ce ai tu parerea ca o sa atac asa ceva? as fii de acord cu ce ai scris tu, daca m`ai cunoaste happy dar cum nu ma cunosti, tu ti`ai dat o parere generala, la fel cum am facut si eu. singura diferenta dintre mine si tine…e ca eu am dat cu exemple. Am o intrebare sa`ti spun. Cum vrei sa`mi demonstrezi tu mie ca nu esti curva? Ti`ai lasa prietenul/sotul pentru mine? Adica sa stai cu mine atata timp cat as avea eu nevoie sa`mi demonstrezi ca esti fidela?

Variante de raspuns:
Da: Atunci ai fii curva ca deja il inseli
NU: Atunci nu ai cum sa`mi demonstrezi, ca nu te cunosc, deci DA, esti curva happy

P.S. imi cer scuze pentru limbajul adoptat. era pur si simplu o parere generala de`a mea. Nu va dati cu parerea daca nu ma cunoasteti

@Laur: acu tu o dai la intors?laughing vrei sa mai ai sanse sa mai agati si tu ceva?laughing rolling on the floor


September 6, 2007
nico

Exemplele tale sunt subiective si sunt ale tale…proprii…esti liber sa gandesti ce vrei…nimeni nu o ia ca o certitudine ceea ce exemplifici. In ceea ce priveste demonstratia, as vrea sa fii mai atent cand scrii ca sa eviti contradictiile : “Ti`ai lasa prietenul/sotul pentru mine?” Daca am o relatie inseamna ca am ales s-o am pt ca barbatul respectiv este suficient de interesant din toate punctele de vedere ca s-o fac…in cazul tau, dat fiind faptul ca te-am cunoscut prin aceasta conjunctura, nu l-as lasa din simplul motiv ca, cu o astfel de conceptie limitata despre femei si fiind atat de superficial, din start nu reprezinti un interes pt mine nici macar pt o aventura care poate fi stearsa cu buretele a doua zi.
“Adica sa stai cu mine atata timp cat as avea eu nevoie sa`mi demonstrezi ca esti fidela?”
Ca sa-ti demonstrez ce fel de om sunt si cat de fidela pot fi intr-o relatie ar insemna sa fac concesia sa fiu cu tine ceea ce se exclude din start…vezi mai sus. Si la modul superficial cum mi-ai raspuns la ceea ce am postat ai dat dovada ca si tu scrii in necunostinta de cauza, fara sa ma cunosti (“singura diferenta dintre mine si tine?e ca eu am dat cu exemple.” – n-ai dat nici un exemplu in cazul meu si totusi… “deci DA, esti curva”winking. Hai ca poti fii mai profund, mai original, mai intelept…fa un efort sa nu mai postezi un raspuns deplorabil ca cel precedent…stiu ca poti…e in tine…cauta adanc adanc in tine pt ca sigur gasesti acolo o urma de substanta buna, nealterata de tiparele dupa care te incapatanezi sa traiesti…vreau sa vad ca poti sa-mi vii cu argumente sau cu scuze pt graba in care te-ai grabit sa ma cataloghezi…ca doar esti barbat…poti sa faci orice nu?


September 6, 2007
nico

Si scuze pt expresia “pt graba in care te-ai grabit”…nu sariti cu rectificarea pt ca am observat eroarea si-mi fac singura mea culpa


September 6, 2007
Bogdan

sincer te`ai gandit un pic ca e conceptia mea.. si n`ai cum sa mi`o schimbi? sau ca e pur si simplu caterinca? si ca e o parere? dupa cum vad eu.. esti cam singura care se ataca urat de tot pentru postul asta. imi face placere … sa enervez oamenii… si inca odata iti spun, nu poti spune ca esti sau nu curva… si cum ai zis tu “contradictii” daca erai un pic mai atenta nu a fost contradictii..cum nu stiu mare lucru despre tine.. am presupus ca ai iubit sau sot … “/” asta iti da libertatea de a alege. stii ca la testele de la franceza.. cand aveai doua cuvinte…. despartite prin “/” si trebuia sa`l tai pe cel gresit… incearca asta pe monitorul tau laughing asa ca chill .. te lupti cu morile de vant.. ca sa`ti demonstrezi nevinovatia .. in fata unor oameni ..care sincer.. nu cred ca le pasa daca tu esti sau nu CURVA happy FYI happy
A, si nu vreau sa fiu mai profund .. sunt direct .. happy Te deranjeaza cumva adevarul ?happy


September 6, 2007
nico

Calmeaza-te Robin ca nimeni nu incearca sa-ti schimbe parerea.Am inteles eu gresit sau postul asta este creeat ca ficare care intra si are ceva de spus sa spuna…ca eu asa am inteles…daca l-ai pornit ca sa iti spui parerile si sa-ti raspunzi singur, atunci n-am nimerit unde trebuie pt ca monologurile nu ma pasioneaza. De atacat nu ma atac, asta este parerea ta de misogin, ca femeile cand spun ceva, o fac pt ca se ataca sau sa nu adoarma…in lumea reala in care te invit, trebuie sa stii sa tii piept unor discutii daca tot te aventurezi sa le creezi nu sa apelezi ca la truciri ieftine de genul” te lupti cu morile de vant.. ca sa`ti demonstrezi nevinovatia .. in fata unor oameni ..care sincer.. nu cred ca le pasa daca tu esti sau nu CURVA FYI”. Cat despre contradictie, nu este unde ai avut tu puterea mentala sa o vezi “?contradictii? daca erai un pic mai atenta nu a fost contradictii..cum nu stiu mare lucru despre tine.. am presupus ca ai iubit sau sot ? ?/? asta iti da libertatea de a alege. stii ca la testele de la franceza.. cand aveai doua cuvinte?. despartite prin ?/? si trebuia sa`l tai pe cel gresit?” ci in alta parte…dar n-are sens sa-ti explic pt ca oricum n-ai percepe-o…sunt chestii fine, de substraturi…treburi de oameni mari…in fine, daca tot te agiti atat, macar constientizeaza ca n-am vorbit cu “lumea” despre acest subiect ci cu tine personal dupa cum am spus si la inceput si daca mi-ai raspuns a fost ca te-a interesat…eu de exemplu nu fac chestii care nu ma intereseaza…acum ca nu te pricepi sa intri in subiectul asta mai adanc, te zburlesi la mine si imi dai lectii de tastare in word happy&#41winkingtrist ca nu intelegi ca daca te aventurezi sa faci afirmatii in public trebuie sa fii si pregatit intelectual sa faci fata opozitiei, altfel, daca sunt conceptiile si parerile tale personale tine-le pt tine si scrie-ti singur mailuri…apropo de curve…am observat ca esti foarte indragostit…nu te simti folosit, nu te simti prost ca stai cu o curva care te va lasa cum apare unu mai potent???Traiesti cu frica asta in permanenta…ca esti inconjurat de curve si capitulezi in fata uneia…sau ea nu e curva?sau tu esti un mic gigi becali al experientelor de viata…daca tot nu-ti place polemica inscrie-te pe site-ul de la dinamo unde toti sunt de acord si nu te mai complica cu domenii in care fabulezi.


September 6, 2007
Bogdan

laughing … teama de care zici …e in permanenta.. si va fii. asta nu e numai la femei.. ci si la barbati .. oricand poate aparea altcineva happy chill mamasita ..


September 6, 2007
Bogdan

tot ce ai incercat tu sa faci.. e sa`mi dai peste nas … e bine.. nu poti … daca incercai sa ai o discutie cu mine.. legata de tema asta.. poate o aveam.. dar tu ai tras concluzii de la primu` comentariu happy


September 6, 2007
ultimu

nea bogdan cate stegulete albe ai pregatit ? te-a cam dat pe ogor. parerea mea


September 6, 2007
nico

Hai Robin…nu te bosumfla…ai inteles gresit…n-am vrut sa-ti dau peste nas ci sa te fac sa vezi si altfel problema…ma tem ca ai luat-o prea personal si ca nu ti-ai pastrat obiectivitatea…din cauza asta s-a ajuns aici…eu iti doresc liniste si noroc in a gasit singura femeie care nu e curva pe lumea asta, cu care sa poti trai fara teama permanenta pe care ziceai tu ca o ai…iti doresc o seara excelenta!


September 6, 2007

Spam protection: Sum of 6 + 9 = 69

Am vrut sa comentez ceva dar ma incurca rau de tot protectia de spam .

@ Bogdan : nu mai vreau sa agat pe nimeni . Nu`mi mai trebuie.

@ Nico : Intrebare: Esti maritata?


September 7, 2007
nico

@ Laurentiu: de ce intrebi?


September 7, 2007
Bogdan

@ultimu: chill happy n`am ajuns acasa pana tarziu azi noapte happy

@nico: pai aia e ca nu mi`ai dat peste nas. nu o sa poti sa ma faci sa vad altfel problema. si de frica de care ti`am zis e valabila si pt femei si pt barbati. apropo in caz ca nu stii … de ce insel femeile si barbatii? pentru ca in persoana langa care se afla nu au gasit tot ce au nevoie pt a se stabili. Ai zis mai sus ca sunt indragostit, DA sunt. si sincer, am gasit in ea tot ce vreau. Nu stiu viceversa, dar eu ma simt implinit. si sincer e un sentiment al dracu de marfa. deci nu o sa ma poti face sa vad altfel problema, pentru simplul motiv ca nu ma cunosti happy o zi placuta happy


September 7, 2007
nico

Hai Robin ca ma dau batuta atata timp cat o sucesti ca la intorsura Buzaului…ideea cu care inchei este ca tu ai spus ca femeile sunt curve cu atata siguranta incat te-a crezut multa lume…si ca sa arati ca de fapt faptul ca te-ai indragostit de o femeie care asa cum ai spus tu este curva fara a mai fi nevoie de demonstratie si brusc nu te mai deranjaza asa de mult curvele…ba chiar le iubesti cu totul…e cam sarutul lui Iuda ce faci tu acum la cat te-ai burzuluit cu tema asta femeile sunt curve. Eu inchei aici…ai dreptul la toate replicile posibile…mi-a facut placere!


September 7, 2007
Bogdan

@nico : tu n`ai inteles ceva. eu nu am zis ca ma deranjeaza fetele curve. cred ca ar trebuii sa mai citesti odata postu`. nu am zis niciodata chestia asta happy


September 7, 2007

@bogdan
@nico

- atzi vb impreuna si vatzi intzeles separat. parerea mea…oricum nimeni nu a invatzat nimik din ce s-a tot scris happy


February 20, 2009
Silviu

@nico … mare curva esti tu la fel ca toate femeile ! ce te dai atat inteligenta tu… vad ca iti plac aventurile din moment ce ai zis ca bogdan nu e bun nici pt o aventura stearsa cu buretele a doua zi ! deci ai avut asa ceva ceea ce demonstreaza ca esti o curva ! te`ai dus .. te`ai ars cu unu si a doua zi ai uitat tot si te`ai intros tot la prietenu` tau ! mortii matii de curva jegoasa !