Thursday, December 6th, 2007

Serviciul clienti VODAFONE

Dupa mai bine de 5-10 minute de cautare prin meniul *222 al serviciului Relatii cu clientii VODAFONE robotu` lor imi spune ca am de asteptat 20 de secunde. E bine sunt inca la telefon de 3 minute. Cred ca cei de la VODAFONE au descifrat codul in ceea ce priveste Timpul la femei si se ghideaza dupa el. Cred ca meniul *222 e cel mai prost si intortocheat serviciu. Nu stiu cine gandeste aceste servicii. Dar cand suni si raspunde robotu` si incepe sa zica.. Pentru nu stiu ce apasa 1. Apesi unu. Pe urma trebuie sa asculti inca 9 taste posibile pentru a afla ce vrei. Si tot asa. E NEBUNIE!!!

?i-am ascultat sugestiile ?i iat? noul *222: mai clar, mai simplu, mai direct. -> ZIC EI!! Si sa citam din marii clasici: MURITI IN BEZNA!! (Gogu Kaizer)


Category: Blog / Laif
Daca ti`a placut acest post, poti sa te abonezi si sa primesti noutatile pe mail. Baga mailu` mai jos!


Sau pe TWITTER. Click pe buton: Follow LaNebuni on Twitter

32 Responses

December 6, 2007

nici la oringi nu-i mai bine… suni la felatii cu clientii si astepti pana imbatranesti. Plus ca oringiu are probleme si cu reteaua…


December 6, 2007
Bogdan

hai bine.. le uram si lor MURITI IN BEZNA !! laughing


December 6, 2007

daca n-am avea nevoie de ei… cred c-ar fi pe faliment demult.


December 6, 2007
Bogdan

bai.. mare nevoie nu aveam.. da` na.. trebuia big grin


November 24, 2008
Anca

Foarte adevarat!!!Meniul ala e facut de niste incempetenti!Au incercat vreidata sa vada ce le-a iesit?Probabil ca nu!Si-ar da demisia daca ar vedea ce prosti sunt!


December 16, 2008

formezi *222 apoi alegi lb romana, dupa care asculti cele 8 optiuni si alegi optiunea 2 si acolo iarasi iti va zice 3 optiuni astepti si dupa zice ca iti face legatura cu un dispecer ceva e mai greu da in 3 min rezolvihappy


December 22, 2008
Dan

dupa ce te suna si zici ca platesti factura si pana la ce ora, iti “taie sarma” dinainte ca sa nu mai poti face confirmarea platii si in caz ca suni de pe alt telefon nu raspunde nimeni, doar muzica aia tampita si te roaga ptr intelegere, cazul meu care am asteptat in mai multe randuri cate o ora, o ora si ceva, si cum a zis cineva “bezna”, nimic , unde sunt operatorii?
Dupa alt telefon nu am reusit sa fac confirmarea pentru altul, decat cu un operator, cu robotelu’ ioc.


February 12, 2009
Daniela

Dupa cum spune si Doru, sunt 3 preselectari din meniu inainte sa intrati in legatura cu un operator. Spre exemplu:
1. Va intreaba in ce limba sa fie conversatia ( romana si engleza, evident)
2. Va intreaba la ce se refera solicitarea (la servicii, la factura, la puncte, etc)
3. Va intreaba daca doriti informatii, activare, tarife, etc.
Ei bine, daca s-au parcurs acesti pasi, va exista sigur si optiunea transfer la un operator, bineinteles apasand 0 si apoi 1 pentru info despre telefonia mobila sau 2 pentru info legate de internet si date.
Asa functioneaza acel ghid si daca sunt urmati pasii corecti ajungeti la operator. Nu va recomand totusi sa selectati informatii despre factura sau puncte pentru ca veti fi transferati automat catre liniile dedicate *224 respectiv *299 si atunci va trebui sa urmati si in ghidul acela aceiasi pasi pentru ca functioneaza pe acelasi principiu… Alegeti servicii spre exemplu, sau orice altceva. Bafta! happy


February 12, 2009
Daniela

Iar pentru Dan, raspunsul e foarte simplu: in contract ai agreeat ca vei plati facturile la timp, daca nu faci asta vei suporta consecinta imediata adica restrictionarea apelurilor (desi trebuie sa recunosti ca restrictia nu ti s-a pus imediat,ai fost instiintat cu cel putin 2 mesaje si cu un apel de la plati). Da, exista departamentul de plati ce efectueaza apeluri pentru a informa clientii cu privire la restrictii si la sumele datorate, dupa cum spuneam. In conditiile in care ai facut plata foarte aproape de termenul limita agreat cu departamentul respectiv si ai platit la banca, posta sau CEC atunci restrictia s-a pus mai mult ca sigur iar explicatia e simpta: aceste locatii nu trimit confirmarea automata de plata cum se intampla in cazul reprezentantelor, ce o fac automat, deoarece folosesc aceeasi baza de date si este normal. Banii ajung in sistem de la banca, posta sau CEC chiar si in 5-6 zile in unele situatii. Datoria ta este sa suni la una ditre liniile gratuite si disponibile oricand: *222 sau *224 si sa confirmi plata. Asta o poti face chiar si fara legatura cu un operator ( inca odata avantajul ghidului ce are nenumarate optiuni folositoare dar pe care nimeni nu le asculta)…Daca *224 nu este pe placul tau, apeleaza relatii clienti si restrictia se ridica foarte repede, sau confirmarea se face inainte de a se restrictiona numarul… Nu stiu cat de clara am fost, dar inainte sa acuzati, informati-va, ca sa nu mai “moara nimeni in bezna”. Cam atat.
Multumesc


February 13, 2009
Dan

Pentru Daniela…daca erai atenta la ce am scris observai ca era vorba de accesarea operatorilor de la Vodafone, pentru ca nu am reusit sa comfirm plata unei facturi de pe alt telefon cu abonament Vodafone, telefonul meu fiind restrictionat cu mult inainte de intelegerea pe care am facut-o cu departamentul plati, incercarea de a contacta un operator s-a facut si de pe tel fix Romtelecom cu acelesi rezultate…nule, mai putin factura de la Romtelecom care a venit umflata cu valoarea timpului cat am asteptat sa raspunda cineva la Vodafone, cca 3ore de asteptare, pe Romtelecom.
Blocarea telefonului (am aflat dupa aceea) s-a facut aiurea, la Vodafone figurand activ, iar pe telefon era inactiv(exclus setari aiurea pe tel), nu stiu cum vine asta. Dupa 3(trei) zile am avut din nou serviciul activ pe telefon, doar dupa ce nereusind sa iau legatura cu cineva de la Vodafone am mers la un magazin Vodafone(la cca 70Km) si dupa 30min totul a fost OK. Nu crezi ca daca cineva rapundea la Vodafone scapam de toate acestea?
Cu confirmarea platii am incercat din nou sa o fac de pe alt tel si nu s-a putut.
Nu sunt ageamiu cu privire la telefonia mobila, dar sunt situatii cand nu intelegi ce se antampla si atunci trebuie sa intrebi pe cineva, in cauza, cineva de la Vodafone.
Am telefon la Vodafone(Conex, inainte) de cand sa infiintat in Romania, dar parca merge mai prost ca acum 10 ani.


August 3, 2009
Rosu

Ba lasa-o in pula mea,cu VODAFONU mati,stua sa iau legatura cu un operator 12-3-4-5 ore?! mi-as pula in morti mati de telefonie spurcata,de nu depun plangere mi-as pula `n natia voastra straight face


September 28, 2009
anonim

daniela , nu te pune cu prostul ca are mintea linistita happy&#41winking


October 5, 2009
Daniela

Pentru Dan.
Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat, doar ca mailurile mi-au intrat in Spam si pe acelea nu obisnuiesc sa le citesc.
Motivul pentru care tu ai stat in asteptare la robotul ala mai mult decat a preconizat la inceput este pentru ca acea aplicatie ce redirectioneaza apelurile voastre catre departamentele alese, fac o selectie in functie de informatiile pe care le vad despre numar: sa spunem prepaid sau postpaid, prioritar ales canalul ales, etc. Daca se suna din alta retea robotul ala (si mai ales pe plati unde timpul de asteptare este oricum mai mare decat pe *222 sau *299) incearca sa recunoasca anumite informatii de pe contul tau, dupa cum spuneam prepaid, postpaid, alte informatii ce ne ajuta sa va identificam in functie de informatiile din baza de date. Dar cum numarul de RTC nu este inregistrat in baza de date, mai mult ca sigur, aplicatia/robotul cand seteaza prioritatea apelului tau, o sa sa te treaca prin multe filtre si o sa te puna mai mult ca sigur pe ultimele locuri in coada de asteptare, asta insemnand ca este posibil ca alti clienti ce suna dupa tine sa intre inaintea ta daca folosesc un numar recunoscut de robot… De aceea iti recomand cu caldura sa suni pe *222 pentru ca se asteapta mult mai putin, uite spre exemplu: *222 131101 sau oricare dintre celelalte ramuri, si intri in cateva secunde in legatura cu un operator…
Si poti sa suni cu incredere pe *222 si de pe alt numar de telefon si sa faci confirmarea aceea de plata.
Cu privire la restrictie, nu stiu ce sa zic, tehnic nu este posibil sa ai o amanare de plata agreeata si aplicatia sa te restrictioneze. Este cumva posibil ca sim-ul pe care il folosesti sa fi avut o problema si sa iti fi restrictionat accesul la retea? Se intampla uneori si asta nu tine de serviciile Vodafone. In mod normal aceste situatii se rezolva cu o simpla relocalizare a numarului in retea si anume o inchidere si o repornire de telefon sau o comanda directa din centrala… Daca nu se rezolva asa, se face recuperare de SIM gratuita in magazin…
Neavand informatiile de pe contul tau, nu pot decat sa ma dau cu parerea…
Ce pot sa spun… Doar ca Vodafone nu este responsabil pentru toate situatiile existente, de aceea incerc sa iti explic lucrurile astea, poate te regasesti in vre-una dintre explicatii…
Nu stiu…
Cat pentru Rosu… pai, d-aia e Romania unde e, pentru ca in primul rand ne lipseste bunul simt si dorinta de a ne informa corect… A si capacitatea de a accepta si de a intelege ca nu intotdeauna altii sunt responsabili de ceea ce ni se intampla.
Peace!


December 31, 2009
tataia

Referitor la cele comentate anterior…1 nu am observat ca orange sa aibe probleme mai mari cu reteaua decit vodafone ci chiar dimpotriva. 2 Pentru cei care sustin ca meniul de la relatii cu clientii este prost gindit deoarece a fost realizat de niste incompetenti vin eu sa lamuresc problema acum. Meniul de la relatii cu clientii este realizat in mod ABSOLUT INTENTIONAT deosebit de alambicat si enervant pentru a descuraja clientii sa il foloseasca (valabil atit pt orange cit si pt vodafone). Oare cum de nu v-a trecut chestia asta prin cap pina acum?


January 6, 2010
claudius

Deci de o ora incerc sa sun la ei sa intru sa vb si nu reusesc…vreau sami inchid abonamentuangryangry dabia ast sa scap de astia..stie cnv la ce sa sun..? ca la *222 nu merge..imi zice cele 5 optiuni..leam luat la rand si nimikangryangry


January 10, 2010
bunea angelica camelia

Bai labagiilor raspundeti cand va suna omu la relatii cu clientii……..sunam si ne tratati cu indiferenta.Dati-ne informatii…….nu ne imbarligati cum face domnisoara Andreea…..nu ne duceti cu presul

LABAGIILOR………si domnisoara Andreea sa vorbeasca mai fumos cu clientii si sa le dea informatii ca daia e platita!!!!

daca nu imi veti da informatiile dorite o sa reziliez contractele cu dumneavoastra

credeam ca putem avea o colaborare mai buna……..DAR MAM INSELAT!!!!!!!!!!!

IN PRIVINTA DUMNEAVOASTRA


January 10, 2010
mihaela

SUNTETI NISTE INCOMPETENTI……….VA DE VOI


January 11, 2010
Balauru

Salut. Am si eu o problema… incerc sa dau de un operator si am incercat tot ce sa zis pana acum dar nimik… imi da cele 5 optiuni si am incercat la fiecare in parte dar nimik…. daca ma poate cineva ajuta zic ms winking


January 26, 2010
andrei

voi nu vedeti ca e vb despre bani?deci *222 e gratuit dar daca vrei sa scapi de alea 3 minute hotline cu robotu… sui la *555 si te baga directtongue…dar costa 0,5euro…cu tot cu tva


April 9, 2010

Buna .. daca vreti sa nu platiti este foarte simplu si eficient.. suni la *222 si cand incepe sa’ti prezinte dai 131101 si te baga imediat in legatura.. nu astepti deloc 3 ore sau.. ? daca nu credeti sunati voi si platiti ca acelasi timp cat tastati aceste cifre il i-a si acolo sa va faca legatura..
o zi buna! si.. sa nu moara nimeni in bezna winking


April 14, 2010
Katerina

da deci am stat 15 min la tel..sa imi dezactivez un rahat de extraoptiune si am realizat ca s-a inchis…de la ei nu de la mine…este ingrozitor de frustrant…sa primesti serviciile astea de rahat!
platesc cel putin 200 pe luna la vodafone pentru nimic….si am abonament de 10 ani acelasi numar..da nu conteaza vechimea..tot stai la tel sperand sa te bage cineva in seama!!!
iar numarul cu plata este o si mai mare batjocura la adresa noastra , cei care le platim salariile si masinile, ratele la banca…
imi voi rezilia toate abonamentele familiei , de la firma am si sustinerea prietenilor care vor face si ei acelasi lucru, pentru ca serviciile sunt penibile ca si reclamele care isi bat joc de limba romana(cuvantul inventat” ieseala”-jessus este ingrozitor )


May 17, 2010
aurelian

vodafone,un nume care in romania a dat gres,in relatia cu clientii


May 24, 2010

am si eu o intrebare ! am o cartela vodafone si un prieten mia bagat cadou 15 mb internet pe mobil si nu stiu cum sal activez ma puteti ajuta si pe mine va rog


July 2, 2010
DexteruL

@ vizionarul , felatii cu clientzii ? rolling on the floor


July 5, 2010

La alte firme de telefonie mobila serviciul clienti raspunde mult mai repede . Cred trebuie sa schimbi firma.


July 21, 2010
florin

la Vodafone: tastezi *222, apoi la interval de 2-3 secunde tastezi: 1,2,1,0,1. si suna direct la operator. Bafta.


September 3, 2010
camy

scurtatura care a functionat acum cinci minute … 11501


February 20, 2011
Laurentiu

Sunt niste dobitoci aia de la vodafone, am luat o cartela noua si nici nu pot suna, cik cartela nu e in perioada de valabilitate, nici la serviciul minune, gratis,*222 nu pot suna. Ratati.


August 18, 2011
Andreea

*222 11102 (azi a mers)


August 11, 2012
caslariu ela

SA TE FEREASCA D-ZEU SA AI VREO TREABA LA CEI DE LA VODAFONE !!!!!!! BEZNA TOTALA! SUNI SI SUNI DEGEABA!


November 11, 2014
iulia

am uitat undeva telefonul care e cu cartela prepaid-apelez nr meu si suna de vreo 2h-incerc vodafone in speranta ca ei prin sistemul lor il pot localiza-NIMIC-nu reusesc sa prind un operator.Daca il fura careva ma gandesc ca-i scotea cartela,tel nu era cine stie ce dar ptr mine agenda era importanta.Are cineva vreo idee? ce as putea sa fac?normal am cautat peste tot-nimic,eu daca gaseam un tel raspundeam si returnam.
multumesc


November 11, 2014
iulia

gata-l-au inchis deci au reusit-nu-l returneaza-daca aveau caracter raspundeau si capatau recompensa..asta e! ce oameni! nici tel nu era grozav si nici prea mult credit nu aveam..ce oameni!…